BAŞLIKSIZ

 Evet dün tanısmıştık..
şimdiden üç tane güzel izleyicim,dertasım olmus öncelikle buna çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum.her gün bi önceki günü aratıyor arkadaslar bu sizin için öyle olmaya bilir ama benim için öyle...Ablam çalışmak için gazetedeki bütün ilanlara baş vurdu ve suan ses seda yok kimseciklerden,ablam bu sene üniversite 3 te tarih öğretmenliğine aday,bense yeni üniversiteye girdim ve tüm olanlardan sonra pekte hazırlanamamıstım,evvet benimde bir zamanlar sizler gibi hayallerim vardı avukat olmayı istiyordum bunun içinde var ggücümle çalısmıstım ama olmadı sınava tekrar girmeyi aklımdan bile geçiremiorum çünkü okadar paramız yok diğer kardeşlerimide düşünmem lazım şimdi sınıf öğretmenliğini kazandım gerçi hayattan artık pek beklentim yok hayat bana ne yasatırsa onu yasıyorum.Ablama diyorum bende bir iş bulayım eve katkım olur diye bana kıyamadığından heralde pekte gönüllü değil bu işe...en ufak kardesim 3. sınıfa geçti güzel bir kız çocuğu ama annemin öldüğünü bilmiyor bir iş seyahatinde olduğunu ve geleceğini düşünüyor...biz ona bunu nasıl söyliyeceğiz bilmiyoruz:S,ouldaki arkadasları kavga ettiklerinde filan ağızlarında kaçırırlar diye çok korkuyorum...artık benim derdim hatta ben diye birşey yok varsa yoksa kardeşlerim 18 yasımda bu kadar çok yük almak beni kimi zaman çok zorluyor ama olsun buna da şükür diyip yaşıyorum hayatı...hayatın bana daha neler göstereceğini heycanla bekliyorum kimbilir belki i mucize olurda hersey yoluna girer...
 size hergün yazamam bunun için biraz üzgünüm ama öyle:Sablam ve kardeslerim evde yoklar ben de o yüzden açtım bilgisayarı...biraz daha ilerlyen zamanlarda bu bilgisayarıda satmak zorunda kalacağımızın farkındayım hatta bu annemin yadigarı olan güzel evimizide...canımı en çok bu evden tasınmak acıtır biliyormusunuz...ben daha annemin odasına girememişken onun giysilerini koklayamamısken....
hayat,kader napalım bunada sükür.

7 yorum:

!la row güncel dedi ki...

İşsizlik fena birşey gerceten...ama birşekilde herşeyin düzleceğine inanmak zorundasın çünkü o küçük kardeşlerinin sana ihtiyacı var..inşallah herşey düzelir herşey yoluna girer..Allah yardımcın olsun:S

Nil dedi ki...

İyi dileklerin için tesekkür ederim...inşaallah.

Unknown dedi ki...

blogun hayırlı olsun bakalım :) benimde bir ay oldu daha yeni umarım hemencecik izleyicilerin artar daha çok post atarsın :) :)

http://fashionwithmelis.blogspot.com

Nil dedi ki...

inşallah..çok teşekkürederim.

zeynep dedi ki...

hanımkız, okuduğumda bu başkasının bir hikayesi mi dedim önce ama yorumlarda inşallah dediğini görünce dileklere şunu söylemek istedim, ben hukuk okumak istedim ama olmazsa öğretmenlik isterdim. ablam sınıf öğretmeni ve ben bu yıl aühf'den mezun olma savaşı veriyorum şu an ve ilk 2 sene hukuk dilini çözmekle geçen bir eğitim süreci ve sonraki 2 sene de ayrıntılarla dolu dersleri akılda tutma savaşının ardından kısacık bir adliye macerasında ve anlatılan olaylarda da özellikle avukatlığın etikle olması gereken bağının hiç de kurulmayıp kalpazanlığa dönüştüğüne şahitlik etmek,insanlardan öte bunun hesabını yapmaya dönüşmesi beni fena korkulara sevketti. ve ben de bu şekilde insanlara dönüşmekten korkarak fikrimi değiştirdim. hatta keşke daha mütavazi, bilgili olmanın ya da bilgisiz olmanın hayatta en önemli şeymiş gibi bir hal aldığı bu alan bazı şeyleri köreltebilir hep akıp giden düzenin çarkları tarafından. bunun aksi de çok elbette ama akıntıya ters yüzmek oluyor bu durumda olması gereken aslında. neyse uzun sözümün kısası, sen en güzel ve en hesapsız olan çocukları göreecek ve şekillendireceksin her gün. hayaller ekleyeceksin büyük bakışlarına, ellerine kalem tuturup ifade ettireceksin hayatlarını. istediğin gibi gitmeyen şeylerin hepsinden bu güzel yolla çıkabilirsin diye umuyorum..

Profösör dedi ki...

Önce Senin ve ailen için dua edeyim. Herşey hakkınızda hayırlısı olsun diyorum. Sınıf öğretmenliği süper birşey. rahat edeceksin. huzurlu olacaksın. Avukatlıktan iyidir. Sonra da mucizeler olacaktır. Huzurlu ve mutlu olman için. Biz de ailecek büyük travmalar geçuirdik ama şükürler olsun ki şimdi yüzlerimiz gülüyor..

Unknown dedi ki...

Sana ve ablana kolaylıklar diliyorum. Böylesine katlanmanın ne kadar zor olduğunu yaşamadan bilemem elbette. Umarım herşey yoluna girer. Güçlü bir şekilde ayağa kalkarsınız. Umudunu yitirme, çoğu zaman odur bizi ayakta tutan.