Öncelikle bloga sık yazamadığım için çok özürdilerim...daha sık yazarım diye düsünürken ablam eve gelldi ve bilgisayarı satma zorunda olduğumuzu söyledi...nedenini sormadım bile çünkü biz bu acıları çekerken bilgisayarın evde olmasının hiçbir anlamı yoktu ama yinede ablam söyledi çalıstığı yerdeki para hepimizin kitplarına yemesine içmesine yetmiyordu bunun için bilgisayarı satmamız gerektiğini söyledi..yani anlıycağınız bilgisayar gördüğümyerde bu bloga yazı yazacağım.
  herşey eskisi gibi değişen beni mtlu edecek pek fazla birşey olmadı su ana kadar hayatta..sadece artık küçük kardesim biraz daha konusuyor ve iletişim kuruyor..zor olsada anne ve babamın geri gelmeyeceiği gerceğine alıstı..bende iş bulma çabasındayım eve bi katkıda bulunsam içimm daha rahat olacak..ama gittim her iş başvurusunda en sinir insanlara rast geliyorum...
   benim için dua edin şuan sadece buna ihtiyacım var...

7 yorum:

Profösör dedi ki...

Dua ediyoruz. İnşallah bir mucize belirir.

!la row güncel dedi ki...

herşey yoluna girecek inan bana...senn için hep dua ediyorum..

Nil dedi ki...

profösör ve kendimce ikinizede ayrı ayrı tesekkür ediyorum...yanımda olduğunuzu bilmek güzel..

Unknown dedi ki...

Umarım en kısa zamanda istediğin gibi bir iş bulursun. Dualarım seninle olacak canım.

Hazel dedi ki...

:(:(


dikkat et kendine, dualarımız seninle.

bazen birşeylere üzülüyorum, kızıyorum, sonra aklıma sen geliyorsun ve kızmaya hiç hakkım olmadığını anlıyorum.

girdikçe yaz. lütfen.

olabildiğimiz kadar yanınında olmaya çalışacağız, blogda ve dualarımızda.

Nil dedi ki...

haelcim çok saol,inan beni ne kadar mutlu ettin bilemessin canım.

Nil dedi ki...

mkumsal: inşaallah canım:(