KÜÇÜK BİR KADININ KALEMİNDEN...

  meraba,
 ilk önce size kendimden bahsetmek istiyorum...ben Ankarada doğmuş büyümüş bir genç kızım,okula bir yıl ara verdikten sonra sonunda bu yıl döneceğim...biz 4 kardeşiz annem ve babamdan size bahsetmek isterdim ama onlar bizi bu acımımasız dünyada bırakıp gittiler..annem çalıştığı fabrikada ne olduğu belirsiz bir şekilde hayatını yitirdi.Babamı hiç tanımadım anneme bazen sorardım oda anlatırdı.annemin anlatığı kadarıyla ozmanın ünlü bir doktoruymuş çalışmak için bizi bırakıp yurtdışına gitmiş bir dahada haber alamamışlar veyada o bilerek izini kkaybettirmiş kim bilir..
  şuan ablam ben ve 2 kardeşim annemin hatıralarıyla dolu kendi evimizde oturuyoruz annemin ölümü 1yılı doldurdu.Evimiz bir yıldan beri somsuğuk,kimse gülmüyor konusmuyor herkes put gibi herkesin yüzü donuk...herkeste şu son bir yılın derin izleri var,sanki herkes bir yılda yaşlanmıs ,solmus ,bitmiş...şuan bu satırları ağlayarak yazıyorum elimde olan bilgisayarı bana annem almıstı ve ben ona hiç ama hiç dokunamadım bu gün kendimi toparldım ve açtım...
  size bunları anlatamın sebebi sizi üzmek veya size kendimi acındırmak felan değil...size yazıyorum çünkü arkadaslarım komsularımızın bana acıyarak bakmasından bıktım ve ben gülerken 'senin annen öldü sen nasıl gülebiliyorsun ağlaman kendini paralaman lazım!'bakıslarındanda öyle...
     belki içimi tanımadıım insanlara dökersem birazcık  rahatlarım...

11 yorum:

Bugra dedi ki...

Umarım her$ey istediğin gibi olur.. Blog dünyası güzel ve deği$ik bir yer..

Ho$ geldin :)

Nil dedi ki...

umarım...
aslında 'umarım'kelimesini pek umutlu söylemedim ama olsun,istediğim şeylerin olucağına artık pek inanmıyorum acıkcası:s
güzel dileklerin için çok tesekkür ederim 'Bugra',hoşbulduk...

bir güzel çift dedi ki...

yeni bloglar keşfetmek için dolaşıyorum...hoş geldin blog alemine...

huylandırma servisi dedi ki...

Hoş geldin. Allah rahmet eylesin annene. Sen dök içini biz arkandayız.

Nil dedi ki...

birgüzel çift ve huylandırma servisi her ikinizede çok tesekkür ederim...

aksilaz dedi ki...

Hayat ne olursa olsun devam ediyor. Annen için çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Eminim sizleri izliyor ve gülmenizi bekliyor.

Bucanni dedi ki...

Canım aramıza hoş geldin. Son günlerde çok sarf ediliyor ama senin için çok uygun bir cümle;
NEFES ALIYORSAK HALA UMUT VAR DEMEKTİR.
Hayat bütün olumsuzluklara rağmen devam ediyor. Olumsuzlukları bir tarafa at ve herşeyin çok güzel olacağına inan. Elinde sana kalan üç tane kardeşin var, ya tek başına olsaydın. Herşeyin güzel tarafını görmelisin. Senin için ve kardeşlerin için en güzelini diliyorum. Sevgiyle...

Nil dedi ki...

aksilaz ve buccani her ikinizede çok ama çok tesekkür ederim...inananın blogun bir insana bu kdr ii geleceğini bilseydim daha önce açardım...beni çok mutlu ediyorsunuzz..çok saolun.

Hazel dedi ki...

merhaba, blogunu yeni görüyorum.Zaten yeni gelmişsin...Başınız sağ olsun öncelikle, ümit ediyorum ki bu zorlu hayatın altından üç kardeş birlikte kalkacaksınız.Elbette zorlanacaksınızdır, size gözkulak olacak bir anne ve bir babanın yokluğunda ama bir blog açıp derdini dökebilen her insan sorunsuz bir şekilde hendi hayatını da çekip çevirebilir diye düşünüyorum.

Hayatta hepimizin başına acı şeyler geliyor.Size erken uğramış belki de...Bilemiyorum...ama toparlanmalı ve kardeşlerine destek olmalısın.muhtemelen oluyorsundur zaten :)

kendine çok çok iyi bak, ve umudunu yitirmemeye çalış.Belki evi satmak zorunda kalmazsınız.

Nil dedi ki...

çok teşşekürler hazel bu güzel dilekleri için elimden geldiğince toparlanmaya çalışıyorum:s

Profösör dedi ki...

Önce acılarını paylaşıyoruz bu bilogta. sonra da yine de şükrediyoruz Allah'a. Mutlaka fikir alışverişi yapacağız. En azından gittiğin yolun yanlış olmadığını anlamış olacaksın.